اعتقال الصحفية سوما خالد

2023-01-24 01:49

معرض الصور العراق

عربي

تستنكر لجنة دعم الصّحفيين اعتقال الصّحفية سوما خالد وتوقيفها لمدة خمسة أيام بناء على شكوى مقدمة من مستشفى شار الرسمية في محافظة السليمانية حول تقرير كتبته عن أوضاع المستشفى المذكورة في مواقع التواصل الإجتماعي.
الجدير بالذكر أن الصّحفية تم اعتقالها بناء على قانون سوء استخدام الوسائل الالكترونية وليس بناء على قانون الصحافة أو قانون الحصول على المعلومات الرسميين في اقليم كردستان.
إنَّ لجنة دعم الصحفيين تُدين اعتقال الصّحفية سوما خالد استنادا إلى قانون سوء إستخدام الوسائل الإلكترونية  دون الرجوع إلى قانون الصّحافة في اقليم كردستان. وتدعو جميع السلطات العاملة في كردستان ونقابة الصّحفيين باتخاذ الإجراءات بأسرع وقت ممكن وذلك حماية لحق الصّحفيين في ممارسة عملهم وفق القوانين والأنظمة المحلية والدولية.

لجنة دعم الصحفيين

كردي

 لیژنەی پاڵپشتی رۆژنامەنوسان ئیدانەی دەستگیركردنی رۆژنامەنوس سۆما خالید دەكات

لیژنەی پاڵپشتی رۆژنامەنوسان سەرزەنشتی دەستگیركردن و راگرتنی رۆژنامەنوس سۆما خالید دەكات بۆ ماوەی پێنچ رۆژ، لەسەر سكاڵایەكی نەخۆشخانەی شاری فەرمی لەپارێزگای سلێمانی دژ بە رۆژنامەنوسەكە دوای ئەوەی راپۆرتێكی لەسەر بارودۆخی نەخۆشخانەكە لە تۆڕە كۆمەڵایەتیەكان بڵاوكردەوە.
جێگای باسە رۆژنامەنوسەكە بەپێی یاسای خراپ بەكارهێنانی ئامێرەكانی پەیوەندیكردن دەستگیركراوە، نەوەك بەپێی یاسای رۆژنامەگەری یان یاسای بەدەستهێنانی زانیاری كە دوو یاسای فەرمین لەهەرێمی كوردستان.
لیژنەی پاڵپشتی رۆژنامەنوسان ئیدانەی دەستگیركردنی رۆژنامەنوس سۆما خالید دەكات كە بەپێی خراپ بەكارهێنانی ئامێرەكانی پەیوەندی دەستگیركراوە، بەبێ‌ گەڕانەوە بۆ یاسای رۆژنامەگەری لەهەرێمی كوردستان و داوا لەهەموو دەسە
ڵاتدارانی هەرێمی كوردستان و سەندیكای رۆژنامەنوسان دەكات، هەرچی زووە رێوشوێنەكان بگرنەبەر بۆ پاراستنی مافی رۆژنامەنوسان لە كاركردنیان بەپێی یاسا و رێسا نێودەوڵەتی و ناوخۆیەكان.